Întrebări frecvente

Serviciul iNES Live

Afișează tot  

iNES Live este noul serviciu dezvoltat de către iNES GROUP pentru distribuția programelor TV prin tehnologie OTT (Over The Top), prin conexiunile locale la Internet ale abonaților. Serviciul iNES Live este accesibil prin crearea unui cont și instalarea aplicației iNES Smart, ce este disponibilă pentru dispozitive precum Smart TV, Media Player, Telefon mobil, Tabletă sau Monitor Inteligent, cu sisteme de operare Android TV, Google TV, tvOS, Tizen, Web OS, Android sau iOS. Serviciul iNES Live este accesibil contra unei subscripții lunare.

iNES Smart este o aplicație de televiziune online ce elimină Set-Top-Box-ul și cablurile inestetice și aduce grila TV alături de celelalte aplicații preferate. Aplicația iNES Smart păstrează marile avantaje ale serviciilor de televiziune iNES – structurarea grilei TV pe categorii tematice și cea mai mare selecție de canale HD și 4K.

iNES Live este disponibil comercial sub forma a trei pachete de servicii de televiziune prin aplicație - iNES Live Basic (5 Euro/lună - TVA inclus), iNES Live Plus (11 Euro/lună - TVA inclus), iNES Live Premium (16 Euro/lună - TVA inclus). În funcție de pachetul ales, poți opta și pentru pachete de extraopțiuni. Plata serviciului iNES Live se realizează Online, din contul de client iNES Live (prin ePayment), recurent, la fiecare 30 de zile.

Serviciul iNES Live este disponibil pe întreg teritoriul României.

Serviciul iNES Live îți aduce Televiziune prin aplicație oriunde ai acces la Internet în România. Ai trei tipuri de abonamente, cu cel mai mare număr de canale HD și 4K într-un serviciu de televiziune online. Vezi grila TV structurată pe Categorii Tematice, fără Set-Top-Box sau cabluri inestetice.

Creează-ți cont pe ineslive.ro și achiziționează pachetul TV dorit. Apoi, descarcă aplicația iNES Smart din magazinul de aplicații al dispozitivului pe care vei face vizionarea, conectează-te cu datele completate la realizarea contului și poți începe vizionarea.

iNES Live îți ofertă o grilă TV atent selectată, structurată pe categorii tematice, cu programe romanești și internaționale la cea mai înaltă calitate, HD și 4K, de care se poate bucura toată familia. Vezi Grila TV.

Da, serviciul iNES Live este disponibil și pe dispozitive mobile precum Smartphone sau Tabletă, cu sistem de operare Android sau iOS. Descarcă aplicația iNES Mobile TV din magazinul de aplicații al dispozitivului tău mobil și autentifică-te cu datele de conectare ale contului tău iNES Live.

iNES Mobile TV este aplicația special dedicată dispozitivelor mobile precum Smartphone și Tabletă, pentru accesarea serviciului iNES Live. Descarcă iNES Mobile TV din magazinul de aplicații al telefonului mobil sau al tabletei, autentifică-te cu datele de conectare ale contului tău iNES Live și începe vizionarea.

În funcție de abonamentul ales, poți accesa serviciul iNES Live pe 1, 2 sau maximum 3 dispozitive într-o locație.

Opțiunea de vizionare pe dispozitiv suplimentar poate fi selectată contra cost, doar cu pachetele iNES Live Basic și iNES Live Plus. Intră în contul tău, mergi la secțiunea „Abonament” și achiziționează dispozitivul suplimentar.

Dacă nu poți accesa aplicația iNES Smart pe dispozitivul tău, probabil ai atins numărul maxim de dispozitive disponibile pentru tipul tău de abonament. Intră în contul tău și mergi la secțiunea „Dispozitive” unde poți vedea câte dispozitive poți conecta. Aici poți șterge sau adăuga dispozitive.

Selectează programul dorit și apasă butonul central al telecomenzii cca 2 sec. Apasă butonul „Program Guide” din meniul afișat pentru a urmări ghidul de programe.

Selectează programul dorit și apasă butonul central al telecomenzii cca 2 sec. Apasă butonul „Track Selection” din meniul afișat pentru a alege formatul de sunet și limbă.

Pentru o calitate optimă a imaginii, îți recomandăm următoarele specificații pentru conexiunea la Internet: peste 10 Mbps pentru canalele în format SD; peste 15 Mbps pentru canalele în format FHD (Full HD) și peste 20 Mbps pentru canalele în format 4K/UHD (Ultra HD). În cazul în care conexiunea ta nu îndeplinește aceste condiții, calitatea imaginii va fi redusă automat, astfel încât să poți urmări programul dorit. Dispozitivele se pot conecta și prin conexiunea Wi-Fi locală.

Intră în contul tău și selectează opțiunea dorită.

Intră în aplicație pe dispozitivul tău și apasă butonul central al telecomenzii cca 2 sec. Apasă butonul „Log Out” din meniul afișat. Datele tale de conectare vor fi șterse. Intră apoi în contul tău, apasă „Modifică adresa de e-mail” și urmează pașii. Dacă dorești, tot din cont, poți schimba și parola. Intră din nou în aplicație și completează noile date de conectare.

Intră în contul tău, mergi la secțiunea „Abonament” și achiziționează un nou abonament cu extraopțiunile și dispozitivele dorite.

Politicile Apple interzic transmiterea de conținut pentru adulți prin aplicațiile disponibile în AppStore, și din acest motiv canalele din extraopțiunea Adult nu sunt disponibile pe dispozitivele cu sisteme de operare tvOS sau iOS.

Canalele Adult vor fi accesibile la momentul activării serviciului iNES Live. Te rugăm să te asiguri că dispozitivele pe care vei face vizionarea sunt protejate cu funcția Control Parental. Codurile de Control Parental vor fi setate direct de către utilizatori pe dispozitivele proprii, această operațiune nefiind în sarcina sau sub controlul iNES GROUP. Canalele incluse în extraopțiunea Adult nu sunt disponibile pe dispozitivele cu sisteme de operare tvOS și iOS.

Selectează programul dorit și apasă butonul central al telecomenzii cca 2 sec. Apasă butonul „Parental Control” și apoi „Unlock PG”. Completează codul – 7744 și apasă OK. Îți recomandăm să modifici parola pentru a evita accesul la programele nepotrivite pentru diferite categorii de vârstă. Urmează aceiași pași, dar selectează opțiunea „Change PIN”. Completează și confirmă noua parolă în fereastra afișată și apasă OK. Canalele incluse în extraopțiunea Adult nu sunt disponibile pe dispozitivele cu sisteme de operare tvOS și iOS.

Intră în contul tău și selectează butonul „Dezactivează”. Serviciul iNES Live va fi dezactivat. Il poți reactiva oricând în perioada curentă de facturare achitată. Dupa expirarea perioadei curente de facturare, serviciul va putea fi reactivat într-un interval de până la 30 de zile prin achiziționarea unui nou abonament, în caz contrar contul iNES Live va fi șters, inclusiv facturile emise până la acea dată.

Rambursarea se oferă doar pentru plata inițială. În termen de maximum 14 zile de la achiziția inițială, poți trimite o solicitare scrisă la adresa suport@ineslive.ro, menționând: numele și prenumele complet, adresa de e-mail cu care a fost creat contul iNES Live și numărul de telefon. În urma solicitării de rambursare, vei primi banii în termen de 14 zile, iar contul iNES Live va fi șters. Începând cu a 15-a zi de la achiziția inițială, nu se mai fac rambursări.

Serviciul iNES Smart este disponibil doar în rețeaua iNES. Pentru a accesa serviciile de televiziune în afara rețelei iNES, este necesar să achiziționezi serviciul iNES Live accesând pagina Creează Cont.

Dacă ai atins numărul maxim de dispozitive conectate, va trebui să ștergi unul dintre dispozitivele active din secțiunea „Dispozitive” din contul tău. Apoi, poți adăuga un nou dispozitiv pentru a accesa serviciul iNES Live.

Extraopțiunile sunt canale sau pachete de canale suplimentare care pot fi achiziționate împreună cu abonamentele iNES Live Plus și iNES Live Premium. Poți adăuga extraopțiuni din secțiunea „Abonament” din contul tău iNES Live.

Serviciul iNES Live este compatibil cu o gamă variată de dispozitive Smart TV, Media Player și Monitor Inteligent, având sisteme de operare Android TV, Google TV, Tizen sau Web OS. Pe dispozitive mobile, serviciul este accesibil prin aplicația iNES Mobile TV, disponibilă pentru Android și iOS. Vezi lista completă de dispozitive compatibile.

Dacă întâmpini probleme tehnice cu serviciul iNES Live, îți recomandăm să verifici întâi conexiunea la Internet și compatibilitatea dispozitivului. Dacă problema persistă, poți contacta echipa de suport tehnic iNES Live la adresa de e-mail suport@ineslive.ro.

Poți plăti cu:

VISA MASTERCARD NETOPIA