Acest site utilizeaza doar cookies functionale. Detalii

Politica in domeniul Calitatii

 

iNES este unul dintre cei mai mari furnizori independenti de servicii de telecomunicatii din Bucuresti si unul dintre primii ISP (Internet Service Provider) in Romania, furnizand servicii din anul 1995.

Principiul nostru de baza, in domeniul calitatii, este de a asigura satisfactia clientului prin identificarea si indeplinirea cerintelor sale, prin calitatea produselor si serviciilor oferite, cat si printr-o imbunatatirea continua a eficacitatii proceselor.

In acest sens, iNES a implementat un sistem propriu de management al calitatii, conform prevederilor standardului SR EN ISO 9001:2015, proiectat in asa fel incat sa permita imbunatatirea continua a performantei sale, prin luarea in considerare a necesitatilor si asteptarilor tuturor partilor interesate (clienti, furnizori, angajati, societate). Au fost stabilite obiectivele calitatii care permit evaluarea stadiului in care se afla sistemul.

Constituie obligativitate, pentru intregul personal iNES, sa cunoasca si sa aplice cerintele documentelor sistemului de management al calitatii si sa adopte o atitudine pozitiva, cu accent pe cresterea satisfactiei clientului si imbunatatirea continua a eficacitatii sistemului de management al calitatii. Intregul personal va fi informat periodic despre politica si obiectivele calitatii, cat si despre modificarile aduse acestora.

Managementul de varf al iNES va coordona, prin planificarea calitatii si prin analize si audituri recurente ale sistemului de management al calitatii, actiunile de indeplinire a obiectivelor calitatii, toate acestea pentru a atinge sau a depasi intotdeauna asteptarile clientilor.

In calitate de Presedinte/CEO, ma angajez, inclusiv prin exemplul meu personal, sa pun la dispozitie toate resursele necesare pentru implementarea eficace si mentinerea sistemului de management al calitatii, descris in manualul calitatii, precum si pentru valorificarea tuturor posibilitatilor de imbunatatire a acestuia.

                                                                              

 

Data: 07.06.2022                                                                                                            Administrator, Silviu - Dorinel Sabau